Acasă > Frumuseti > Ceainăria Infinitea-o oază de frumuseţe în Cotroceni

Ceainăria Infinitea-o oază de frumuseţe în Cotroceni


This slideshow requires JavaScript.

Am descoperit cu câteva zile în urmă o locaţie ameţitor de elegantă şi discretă în acelaşi timp. Situată desigur în Cotroceni…la doi paşi de Parcul Romniceanu (pe numele adevărat Ţăcălie).

O locaţie pentru ceai (şi ne-ceai: rooibosul şi mate sunt delicioase, iar ultima dată am savurat o infuzie de busuioc…) ales pe sprânceană, cu trei saloane, care de care mai frumos aranjate. Preţul, pentru un ceainic de 800 ml (nu e uşor să-l dai gata…) este între 10 şi 18 lei, decent pentru decorul în care îl serveşti. 

Art nouveau-ul ales se integrează foarte bine în arhitectura Cotroceniului şi a casei în care este ceainăria. M-am hotărât să-mi aranjez mai multe întâlniri de afaceri (şi nu numai) la Infinitea, prea mi-a plăcut locul!

În afară de ceaiuri au şi cărţi de vânzare, iar eu de-abia aştept să apară acolo şi cărţile elegante de la Ponte. Potrivite 100% cu atmosfera de acolo!

Să ne încălzim cu bine la Infinitea! Nu de alta, dar urmează din nou minus 20 de grade!

Categories: Frumuseti Etichete:, , ,
  1. cristina
    5 februarie 2012 la 17:19

    un loc minunat!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

